Повернутися до звичайного режиму

Інструкція

для батьків з охорони життя та здоров’я дітей

на літній період

1. Загальні положення:

- Дбайте про власну безпеку та безпеку своїх дітей.

- Не залишайте дітей без нагляду дорослих.

- Приводячи дітей до дошкільного закладу батьки повинні передавати дитину вихователеві.

- Батьки повинні приводити дітей до дошкільного навчального закладу добре вимитими, підстриженими, з обрізаними нігтями, одягненими в чистий одяг.

- Батьки не повинні входити до групової кімнати без потреби.

-Забороняється доручати забирати дітей з дошкільного закладу братикам, сестричкам яким не виповнилося 14 років, стороннім особам без згоди та попередження батьків, особам в нетверезому стані.

- Одяг дитини в літній період повинен відповідати сезону та погоді.

- В літній період голова дитини повинна бути захищена панамою (з натуральних матеріалів: бавовна, льон).

2. Безпека дорожнього руху:Виконуйте правила дорожнього руху

- Не дозволяйте дітям гратися біля проїжджої частини дороги.

- Якщо ви користуєтесь громадським транспортом, будьте уважні самі та вчить дітей правилам поведінки під час посадки та виходу з транспорту.

- Не возіть дітей на транспорті не призначеному для цього: скутери, мопеди, мотоцикли.

- За потреби облаштуйте велосипед спеціальним сидінням для дитини.

- Під час катання дітей на велосипедах, самокатах вчіть їх правилам велосипедистів, використовуйте тільки велосипедну доріжку, не дозволяйте кататися на проїжджій частині дороги.

3. Безпека під час перебування на природі:

- Під час перебування на природі (у лісі, городі) разом з дітьми не збирайте і не вживайте незнайомих ягід, рослин, грибів.

- Для походу на природу одяг добирайте таким чином, щоб максимально захистити від укусів комах, змій, кліщів.

- Не залишайте дитину без нагляду біля водойм.

- Регулюйте перебування дітей під сонцем, щоб запобігти опікам.

- Не дозволяйте стрибати у воду в неперевірених місцях.

- Дозуйте перебування дитини у воді, щоб організм не переохолоджувався.

- Не дозволяйте запливати на глибину, використовуючи гумові іграшки, матрац.

- Для купання добирайте місця не засмічені, з твердим дном, без водоростей та мулу.

- Не допускайте пустощі на воді (не можна зненацька лякати, жартома кликати на допомогу, утримувати одне одного під водою).

4. Попередження дитячого травматизму під час відпочинку:

- Не залишайте дітей без нагляду.

- Перевірте обладнання дитячого майданчика, що запевнитися у відсутності чинників, які можуть причинити травматизм.

- Вчить дітей правилам користування гойдалкою, каруселлю.

- Особливо уважно обстежити пісок, у ньому можуть залишитися гострі предмети або скло.

- Огляньте територію будинку і перевірте відсутність відкритих підвалів, каналізаційних люків, ям, електрощитів.

- Уникайте контакту дітей з незнайомими тваринами (собаками, котами).

5. Запобігання кишково-шлункових захворювань та кишковим отруєнням:

- Не дозволяйте вживати дітям не миті овочі і фрукти, зелень.

- Ягоди, зелень, фрукти мити проточною водою.

- Слідкуйте за тим, щоб діти ретельно мили руки з милом після повернення з вулиці, перед їжею.

- Привчайте дітей дотримуватися правил особистої гігієни.

- Дітям для пиття давайте кип’ячену воду.

- Використовуйте в дитячому харчування тільки доброякісні, свіжі продукти.

  • Купуючи продукти в магазині звертайте увагу на термін реалізації.
  • Проводьте боротьбу з комахами, гризунами, які переносять інфекції

ЗВІТ КЕРІВНИКА

Червонодонецького дошкільного навчального закладу

(ясла-садок) № 1 за 2015/2016 навчальний рік

Червонодонецький дошкільний заклад (ясла-садок) № 1 в своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, Статутом та колективним договором. Засновником дошкільного навчального закладу № 1 є Червонодонецька селищна рада, яка здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічного забезпечення, харчування і медичне обслуговування.

Дошкільний заклад несе відповідальність перед батьками, суспільством та державою за:

- Реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»;

- Забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту, рівня та обсягу;

- Дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.

Взаємовідносини дошкільного закладу з юридичними та фізичними особами визначаються угодами, укладеними між ними.

Дошкільний навчальний заклад розрахований на 182 місця в 2015/2016 навчальному році виховувалися 180 дітей дошкільного віку. В закладі функціонують дев’ять груп: шість дошкільних – 10, 5 годин; та три ясельно-молодших – 10, 5 годин перебування. У цьому році до школи випустили 43 дітей шестирічного віку, а 1 дитина 2010 року народження залишилася в ДНЗ за бажанням батьків, яка піде до школи із 7 років. ДНЗ № 1 працює з 7:00 до 17:30 з п`ятиденним робочим тижнем. Навчальний рік починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період).

Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану роботи, який схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується та погоджується з відділом освіти.

Освітній процес здійснювався за «Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Дитина», та програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти в Україні.

У 2015/2016 н. р. проведена атестація вихователів Овдієнко Л.В. та Шелест Є.В. на базі ДНЗ№1 згідно з перспективним планом та відповідно до Типового положення про атестацію та на підставі наказів керівника закладу. За результатами атестації підтверджено кваліфікаційну категорію «фахівець 9 розряду» - вихователям Овдієнко Л.В. та Шелест Є.В.

Усі педагоги систематично працюють над вдосконаленням своєї фахової майстерності, відвідують постійно діючі семінари, упроваджують перспективний педагогічний досвід з питань правового виховання дітей дошкільного віку та «Вплив використання методів ТРВЗ на розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку».

Для покращення розвивального ігрового середовища в більшість груп придбано сучасний ігровий та дидактичний матеріал (що на 10 % більше порівняно з минулим роком). покращення матеріальних та навчально-дидактичних умов зросло на 12 % порівняно з минулим навчальним роком. Згідно нормативів, санітарно-гігієнічних вимог та специфіки роботи дитячого закладу в дитсадку обладнані необхідні приміщення: групові та спальні кімнати, роздягальні та кімнати гігієни. Постійно функціонують спортивна, музична зали, працюють кабінети: медичний, методичний, всі технологічні та побутові приміщення. В кожній групі обладнано куточки здоров'я. Предметно-ігрове середовище усіх приміщень відповідає санітарним, функціональним, і естетичним вимогам завдяки спільній роботі вас, шановні батьки, та вихователі груп

Вихователі всіх груп посилено працювали над проблемою розвитку комунікативного мовлення дітей через усі види діяльності шляхом розвитку інтелектуально-логічного мислення і через використання інноваційних технологій. На заняттях з розвитку мовлення і в повсякденному житті здійснювалися навчальні завдання: ведення діалогу, монологічне мовлення, звуковимова, завдання направлені на те, щоб виховати всебічно розвинену особистість.

Протягом минулого навчального року колективом ДНЗ № 1 проводилась систематична робота з охорони життя та здоров’я дітей, формування основ здорового способу життя шляхом збагачення спектру оздоровчих заходів та підвищення рухової активності дітей. Протягом минулого навчального року колективом проводилась систематична робота з охорони життя та здоров’я дітей, формування основ здорового способу життя шляхом збагачення спектру оздоровчих заходів та підвищення рухової активності дітей

Творчою групою дошкільного закладу на чолі з завідувачем проводиться систематична робота щодо ознайомлення педагогів закладу із інноваційними педагогічними технологіями та впровадження новітніх технологій в педагогічний процес.

Отже, складовими та суб'єктами освітньо-інформаційного середовища ДНЗ є:

- на рівні матеріального ресурсного забезпечення – сучасні технічні засоби для широкого використання комп'ютерних технологій та ІКТ; але на жаль в недостатній кількості заклад забезпечений відповідною технікою;

- на рівні кадрового ресурсного забезпечення – педагогічний працівник, володіє навичками роботи на персональному комп'ютері та вміє застосовувати ІКТ на рівні інтеграції в існуючий освітній простір, адміністрація дошкільного навчального закладу володіє сучасними комп'ютерними та інформаційними технологіями;

- на рівні інформаційного ресурсного забезпечення є підключення до мережі Internet, є сайт дошкільного навчального закладу таклож є електронна пошта закладу.

Результати роботи з наступності із школою та батьками

Упродовж року робота педагогічного колективу була спрямована на забезпечення різнобічного розвитку дитини, майбутнього першокласника, відповідно до задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, потреб на формування моральних норм, набуття життєвого соціального досвіду. Особливу увагу вихователі групи старшого дошкільного віку приділяли ознайомленню дітей зі школою, працюючи в тісному контакті з вчителями, директором школи № 1. Через проведення таких заходів, як екскурсії до школи, до бібліотеки, до класу, відвідування «Днів відкритих дверей», перегляд свят: «Першого дзвоника», «Прощання з Букварем», «Тато, мама і я – спортивна сім’я», діти знайомились зі школою, а вихователі розвивали у дітей інтерес та бажання вчитись. Реалізація наступності і перспективності між нашими навчальними закладами передбачає об’єднання комплексів організаційних заходів, спрямованих на задоволення вікових і особистих потреб дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку. Такі умови максимально сприяють всебічному розвитку особистості дитини, збереженню її індивідуальності.

Протягом року була проведена бесіда за «круглим столом» з питань забезпечення наступності у діяльності дитячого садка і школи. У березні була організована зустріч батьків дітей старших груп, які йдуть до школи, і вчителів початкових класів, на якій вчителі і шкільний психолог давали батькам поради щодо підготовки дитини до школи. В кінці навчального року вихователі старших груп провели контрольні заняття, на які запросили вчителів початкових класів і батьків. Вони були дуже задоволені рівнем знань та умінь своїх дітей, які вони отримали в дошкільному навчальному закладі. Вихователі не лише накопичували знання, уміння і навички, а й розвивали кожну дитину, вчили її оперувати своїми знаннями, застосовувати засвоєні в одних ситуаціях способи дій для розв’язання різноманітних проблем, пов’язаних з орієнтацією дитини в життєвих обставинах. Отже, у наших дітей шестирічного віку з’явилися ознаки соціальної зрілості дошкільника

У навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо. В залежності від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення у групах дітей дошкільного віку є заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні та ін.). Тривалість заняття для дітей молодшого дошкільного віку – від 15 до 25 хвилин (5-6 групових занять на тиждень), старшого дошкільного віку – від 25 до 35 хвилин (7-8групових занять на тиждень). Під час складання розкладу занять необхідно враховувати їхнє домінуюче навантаження на дитину (психічне, фізичне, емоційне), передбачати раціональне чергування видів діяльності (розумова, рухова, практично-прикладна) на кожному з них. Елементи навчальної діяльності включаються також до інших форм роботи з дітьми в повсякденні ( ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота, спостереження, чергування тощо). Слід поєднувати вербальні, наочні і практичні методи, відводити належне місце продуктивним видам діяльності, в яких дошкільник здатен до самовираження і самореалізації (малювання, ліплення, конструювання, художня праця), а також мовленнєвій, руховій, музичній діяльності. З урахуванням різного рівня інтелектуального розвитку, відмінностей у спрямованості пізнавальних інтересів окремих дітей доцільно диференціювати роботу з ними на заняттях та у повсякденному житті, об’єднуючи дітей у підгрупи та добираючи для кожної з них навчальний матеріал різного змісту, складності та відповідні методи і прийоми.

Треба пам’ятати, що провідною у дошкільному віці є ігрова діяльність, гра широко використовується у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу як самостійна форма роботи з дітьми та як ефективний засіб і метод розвитку, виховання і навчання в інших організаційних формах. Пріоритет надається творчим іграм (сюжетно-рольові, будівельно-конструктивні, ігри-драматизації та інсценівки, ігри з елементами праці та художньо-творчої діяльності) та іграм з правилами (дидактичні, інтелектуальні, рухливі, хороводні тощо). Переорієнтація навчально-виховного процесу в сучасному дошкільному навчальному закладі на розвиток дитячої особистості надає особливої ваги таким формам організації життєдіяльності дошкільника як його самостійна діяльність та індивідуальна робота з ним. Самостійна діяльність дітей організується в усіх вікових групах щодня в першій та другій половині дня. Протягом дня поєднуються різні за змістовою направленістю її види (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.) та поступово залучаються до участі в них всі діти даної групи. Зміст та рівень самостійної діяльності дітей залежать від їхнього досвіду, запасу знань, умінь і навичок, рівня розвитку творчої уяви, самостійності, ініціативи, організаторських здібностей, а також від наявної матеріальної бази та якості педагогічногокерівництва. Організоване проведення цієї форми роботи забезпечується як безпосереднім, так іопосередкованим керівництвом з боку вихователя. Індивідуальна робота з дітьми як самостійна організаційна форма проводиться з дітьми всіх вікових груп у вільні години (під час ранкового прийому, прогулянок тощо) в приміщеннях і на свіжому повітрі. Вона організується з метою активізації пасивних дітей, додаткових занять з окремими дітьми (новенькими, тими, що часто пропускають через хворобу, інші причини та гірше засвоюють програмовий матеріал під час фронтальної роботи). Вихователі дбають про те, щоб діти вільно орієнтувалися у створеному середовищі, мали вільний доступ до всіх його складових, уміли самостійно діяти в ньому, додержуючись норм і правил перебування в різних осередках та користування матеріалами, обладнанням.

Пріоритетним питанням у вихованні дітей всіх вікових груп та діяльності дошкільного закладу залишається фізичне виховання. Його успіх залежить від правильної організації режиму дня, рухового, санітарно-гігієнічного режимів, всіх форм роботи з дітьми та інших чинників. Відмова від жорсткої регламентації в побудові режиму дня не дає право зловживати часом, відведеним на прогулянки, сон, харчування на користь занять та інших навчальних чи гуртковихвидів діяльності. Руховий режим впродовж дня, тижня визначається комплексно, відповідно до віку дітей. Орієнтовна тривалість щоденної рухової активності малюків встановлюється в таких межах: молодший дошкільний вік – до 3 – 4 годин; старший дошкільний вік – до 4 – 5 годин. Оптимізація рухового режиму забезпечується шляхом проведення різноманітних рухливих, спортивних ігор, вправ, занять з фізичної культури, організації дитячого туризму, самостійної рухової діяльності тощо.Особливого значення надається також оволодінню дітьми системою доступних знань про дотримання здорового способу життя, основ безпеки життєдіяльності. Уся робота з фізичного виховання має здійснюватися з урахуванням стану здоров’я, самопочуття, рівня фізичного розвитку та підготовленості дітей, реальних умов роботи дошкільного навчального закладу і його окремих груп, родинного виховання під постійним медико-педагогічним контролем.Невід’ємна складова змісту навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі – розумове виховання. Для його здійснення застосовується як повсякденне життя дитини, так і спеціально організована навчальна діяльність у формі занять з розвитку мовлення, ознайомлення з навколишнім світом і природою, навчання елементів грамоти і математики, на яких варто поєднувати пізнавально-розвивальну роботу з різних розділів програми.Важливо посилити саме розвивальний і виховний аспекти розумового виховання, звернути увагу на формування мотивів пізнавальної діяльності, розвиток інтелектуальних почуттів. Одним із важливих завдань розумового виховання дошкільників є формування початкових математичних знань і умінь, оволодіння рідною мовою і мовленням як найголовнішим засобом пізнання і специфічно людським способом спілкування залишається одним з першочергових завдань у роботі з дітьми упродовж дошкільного дитинства. Відповідальність за організацію та забезпечення належного змісту навчально-виховного процесу покладається на керівника і кожного члена трудового колективу дошкільного навчального закладу в межах їхніх посадових обов’язків.

В дошкільному навчальному закладі працює 15 педагогічних працівника, 2 музичних керівника. Вищу освіту мають 3 педагога. Діє тарифікаційна комісія, всі педагогічні працівники у звітному році отримали і отримують оздоровчі стовідсотково. На кожного працівника закладу ведеться особова справа за відповідною формою NП-1. Заклад своєчасно надає звіти, довідки, інформації, виконання листів доручень у вищестоячі органи про стан навчально-виховної та адміністративно-господарської роботи.

Матеріально-технічна база ДНЗ, я вважаю є достатньою. Забезпечені всі групи твердим і м’яким інвентарем, столовим посудом.Проведено поточний ремонт закладу силами батьків та працівників ДНЗ. Харчоблок забезпечений повністю всім устаткуванням, придбана електром’ясорубка.Заслуговують подяки батьки за постійну допомогу закладу.

Вжиті заходи щодо забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.

Всі педагогічні працівники у нашому закладі захищені відповідно до законодавства. Педагогічне навантаженя у вихователів – 30 годин на тиждень у музичного керівника – 36 годин, всі працюють згідно графіка. Ведеться журнал обліку робочого часу працівників. Обслуговуючий персонал працює згідно норми – 40 годин на тиждень при 5-денному робочому тижні. Педагогічні працівники отримують доплати за вислугу років, за престижність роботи та за категорію, якщо її мають. Медична сестра старша отримує 10% доплату за виконання обов’язків старшої медсестри, за роботу в шкідливих умовах праці (приготування дезрозчину) та за вислугу років. Лікарняні листи виплачуються своєчасно, в закладі діє комісія із соціального страхування, яка є складовою профспілкового комітету.

Результати роботи щодо організації безпеки життєдіяльності усіх учасників освітньо-виховного процесу

Згідно ст. 23 Закону України «Про освіту», на підставі Законів України «Про цивільну оборону», «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», «Про охорону праці», «Про пожежну безпеку», «Про дорожній рух», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та інших інструктивних документів в галузі освіти дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров’я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечної життєдіяльності дітей. Основними формами роботи з питань ОБЖД були тематичні заняття, бесіди, уроки практичного життя, ігри - змагання, ігри – вікторини, тренінги, дидактичні ігри, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій, робота з наочністю, розваги, лялькові вистави. В квітні місяці в закладі проводився «Тиждень безпеки». Використовуючи демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», «Основи здоров’я», «Уроки безпеки: як уникнути неприємностей», «Уроки доброти», вихователі навчали дітей правилам особистої безпеки, дорожнього руху, протипожежної, цивільної охорони, умінню користуватися пішохідним переходом, мати знання про поведінку в транспорті та на дорозі, дотримуватись правил користування гострими, ріжучими та гарячими предметами, мати елементарні знання з ЦО, мати уяву про кіднепінг, як наслідок спілкування з незнайомцями, володіти навичками практичної життєдіяльності і т.д.

Організація харчування

Харчування дітей у КЗ «ДНЗ» здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 р. № 298/227 та зміни до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 26.02.2013 року № 202/165. В ДНЗ організоване 3-х разове харчування дітей. Вартість харчування за один день на одну дитину з вересня 2015 року складало – 17,00 грн: з розрахунку: 6,80 грн. – бюджетні кошти та 10,20 грн. – батьківська плата. Відповідальність за організацію харчування дітей ДНЗ покладено на сестру медичну старшу – Рашину Вікторію Сергіївну.

У дошкільному закладі режим харчування організований відповідно до віку дітей. У кожній віковій групі в куточку для батьків є затверджений завідувачем режим дня, а в куточках помічників вихователів та харчоблоку розміщений графік видачі їжі, теж затверджений керівником закладу. Кожного дня в ДНЗ вивішується меню, яке затверджено керівником закладу та підписано сестрою медичною старшою. Завідувач постійно контролює, як в ДНЗ дотримується графік видачі їжі та режим і норми харчування відповідно до віку дітей. Протягом дня всі вихованці дошкільного закладу забезпечені кип’яченою водою, яка береться на харчоблоці, замінюється в групах - кожні 2 години. Протягом року контроль за організацією харчування здійснювала завідувач дошкільним навчальним закладом, вона контролювала заявки на завоз продуктів харчування з визначенням обсягів продуктів, які складала медсестра, разом з ними контролювала якість завезених продуктів харчування. Контролювала роботу медсестри і шеф-кухаря щодо складання перспективного меню.

Завідувач систематично затверджувала перспективне меню, меню-розклад, денне-меню, сконтролювала режим і якість харчування, графік видачи їжі, перевіряла акти бракеражної комісії, акти на видачу чи зняття продуктів при зміні чисельності дітей. Завідувач контролювала якість продуктів харчування, дотриманням вимог до своєчасності постачання продуктів, умови зберігання і реалізації продуктів харчування в ДНЗ, дотримання санітарно-гігієнічного режиму на харчоблоці та технології приготування страв. Постійно контролювала питання відбору та зберігання добових проб раціону, своєчасність ведення необхідної медичної документації

В дошкільному закладі ведеться систематична робота щодо навчання дітей культурно-гігієнічним навичкам. Починаючи з другого півріччя, діти молодшого віку (5-й рік життя) залучаються до чергування під час організації харчування. Наявні відповідні куточки чергових, спеціальний одяг для чергових (ковпачки, беретки та фартушки). Під час чергування діти навчаються сервірувати столи, розкладати хліб, доповнювати серветками серветниці тощо. В кожній групі використовуються індивідуально для кожної дитини підкладні серветки під посуд, виставлені та використовуються дітьми під час прийому їжі паперові серветки, хліб розкладається на окрему тарілку, для дітей старшого та молодшого віку (5-й рік життя) розкладаються виделки для других страв. Помічниками вихователів естетично та охайно розкладаються дитячі порції. Вихователі та помічники вихователів звертають особливу увагу на розвиток у дітей культурно - гігієнічних навичок. Діти раннього віку підставляють руки під струмінь води, змивають мильну піну з них, користуються рушником, їдять ложкою, користуються серветкою, дякують після прийому їжі, вчаться користуватися носовичком. Трирічні малюки їдять самостійно й охайно, самостійно засукують рукави перед умиванням, користуються милом. У молодших групах (5-й рік життя) діти правильно користуються столовими приборами (ложкою, виделкою), серветкою, їдять акуратно, ополіскують ротову порожнину після їжі. Діти старшого віку контролюють дотримання особистої гігієни, культурно поводяться за столом

Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

Я вважаю, що весь педагогічний колектив та батьківська громадськість нашого закладу залучена до управління. В нас діє колегіальний орган – це педагогічна рада, діє батьківський комітет у кожній групі і в ДНЗ, батьки не тільки батьки дітей, але і учасники навчально-виховного процесу, вони наші спонсори, помічники, порадники. В нашому закладі налагоджений зв’язок з батьками. Заклад не співпрацює з жодною громадською організацією, діє тільки як юридична особа. В закладі ведеться книга звернень і пропозицій громадян. Звертаються в основному батьки по влаштуванню дитини в ДНЗ. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою та піклувальною радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.

В закладі заведений журнал обліку звернень громадян. На батьківських зборах батьки мають можливість письмово висловити побажання щодо покращення навчально-виховного процесу анонімно. На сайті ДНЗ є сторінка спілкування керівника з батьківською громадськістю, відвідувачами сайту. Створена рада закладу, батьківський комітет, які підтримують і розвивають матеріально-технічну базу закладу. Батьківський комітет щомісяця збирається на свої засідання, на яких розглядає питання навчання і виховання, розвитку закладу та поповнення матеріально-технічної бази. Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання підвищення якості знань вихованців:

• через покращення якості, удосконалення навчально-виховного процесу;

• підвищення мотивації навчання з боку дітей, батьків;

• вдалого закінчення закладу та вступу до школи.

Успіхи закладу це не мої особисті успіхи, а успіхи всього колективу, це успіхи нашого закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 389